بیماری های کلیه با Creaitinine 5.2 آیا می توان به این معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری های کلیه با Creaitinine 5.2 آیا می توان به این معکوس

بیماری های کلیوی با کراتینین 5.2 آن است که ممکن است به آن را معکوس؟ در واقع، پس از کراتینین سطح تا 5.2 آن را سخت به بازگشت به حالت عادی کاهش است، اما می توان آن را تا حدی با کمک درمان مناسب کاهش داد.
چرا آن سخت است برای کاهش کراتینین 5.2 به حالت عادی؟
در درمانگاه، کراتینین 5.2 است در مرحله 4 بیماری کلیه، که در آن مرحله کلیه را به طور جدی آسیب دیده است. شما می دانید سطح کراتینین بالا است که توسط کلیه های آسیب دیده ایجاد می شود، بنابراین تنها کلیه ها تعمیر سطح کراتینین بالا می تواند کاهش داد.
در مرحله 4 کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به طوری که به معنی بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده اند، حتی برخی از آنها نکروز که قابل تعمیر نیست. بنابراین سطح کراتینین بالا سخت به بازگشت به سطح نرمال کاهش است.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟
اگر چه کراتینین 5.2 سخت است معکوس شود اما آن را نیز می توان به برخی از درجه با درمان مناسب کاهش داد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به بیمار کاهش سطح کراتینین بالا را دارند.
کسانی که مولکول های طب چینی می تواند استاز خون و سموم خون در عروق با گردش برطرف کردن به تدریج و می تواند فقدان اکسیژن (اکسیژن فقیر) از گردش خون میکرو حواله. در این زمان، کلیه ها به بازگشت به حالت عادی. تمام بدن است پر از مولکول های طب چینی نگه داشتن بدن طبیعی از طریق گردش خون و سطح کراتینین بالا باشد کاهش خواهد داد.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: